Panaszkezelés

A vásárlás során felmerült problémákat, panaszokat elérhetőségeinken keresztül lehet jelezni, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez mindkét fél részére megnyugtatóan záruljon.

Békéltetés:

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.

 

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím:

1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím:

bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon:

+36 (1) 488 21 31

 

Szélsőséges esetekben a vásárló online is kérhet vitarendezést.

Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen érhető el az Unió valamennyi hivatalos nyelvén, köztük magyarul is.

Az online vitarendezési platform többek közt a következő feladatokat látja el:

       Elérhetővé teszi a panaszok bejelentésére szolgáló elektronikus űrlapot.
       A panaszos fél az online vitarendezési platformhoz az űrlap kitöltésével nyújthat be panaszt.
       Az űrlapnak felhasználóbarátnak és az online vitarendezési platformon keresztül könnyen elérhetőnek kell lennie.

  • Tájékoztatja a másik felet a panasz benyújtásáról.
  • Segítségével a felek meghatározhatják, hogy hogyan kívánják a vitájukat rendezni.
  • Lehetővé teszi, hogy a vitarendezés online történjen.
  • Biztosítja a vitarendezéshez szükséges és az OVR-en keresztül továbbított információk fordítását.
  • Különböző tájékoztatásokat tesz hozzáférhetővé az alternatív vitarendezési eljárásokkal

 

Az OVR teljes működését maga az OVR platform magyarul magyarázza el nekünk.

Az online vitarendezési platform honlapja: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

Tisztelt Vásárlónk, kedves Gazdik!

 

 

A folyamatos gazdasági problémák miatti rengeteg árváltozásról minden megrendelőnket tájékoztatni kell írásban vagy telefonon, ez jelentős többletmunkát ró ránk, és hátráltatja a beszerzést, valamint a kiküldést. Kérjük türelmüket, de közel 9000 terméket és 6000 vásárló rendelését egyenként kell napi szinten átnézni, nem kapunk a beszállítóktól árlistákat, értesítéseket.

 

Világméretű probléma az alapanyag hiány, kérjük ha pár napon belül

nem kapja meg tőlünk rendelését,

kérjük keressen bennünket elérhetőségeinken, ezzel is gyorsítva munkánkat.

Sajnos a folyamatos áremelések is lassítanak bennünket,

de szeretnénk segíteni Önt és kedvencét a spórolásban.

Személyes átvételkor nincs üzemanyag felár a rendelésekben.

Válassza a "személyes átvétel" szállítási módot vásárláskor.

Jó egészséget és sok együtt töltött percet kívánunk.

 

 
 



Az eledelporta csapata

 

#együttlegyőzzük

 

Jó egészséget kívánunk

Az eledelporta csapata, és 12 cicája