Vásárlási feltételek


Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Petium Rendszerház Kft
(székhelye: 1182 Budapest, Brassó u 19.) (Nem átvételi pont! )
Cégjegyzékszám:
01-09-953178
adószáma: 23105182-2-42
Nyilvántartásba vette: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Vállalkozási engedély száma: 5588/A-1
Bankszámlaszám: 11718048-21438950 OTP Bank
képviseli: Oláh Péter képviselő önállóan; ( a továbbiakban: Szolgáltató) és az Eledelporta Webáruház által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.eledelporta.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: Eledelporta Webáruház) keresztül történik. Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

1.2. Az Eledelporta Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A webáruház a nap 24 órájában fogad megrendeléseket.

1.3. Az Eledelporta Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a kosár tartalmának ellenőrzése után a "Megrendelés" linkre kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.

1.5. Ügyfélszolgálat: Eledelporta Webáruház, Telefon: +36-70-353-3358 (+36-70-ELEDELT ), +36-30-315-7875
  (hétfőtől péntekig: 9-18 óráig) E-mail: info@eledelporta.hu

2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely - nem a Szolgáltatónak felróható - okból hozzáférhetővé válik.

2.3. Regisztrált Ügyfeleink az oldalainkon megadott adatokat bármikor megváltoztathatják az "Saját adatok " menüpont alatt. Külön kérésre az adatokat töröljük nyilvántartásunkból. A Hírek-re történő feliratkozás önkéntes, és bármikor lemondható.

3. A megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, nettó ár + általános forgalmi adó összetételben. A termékek mellett a bruttó fogyasztói ár jelenik meg. A termékek vételára nem tartalmazza az esetleges kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Szolgáltató tudomására jutását követő változtatással egyidejűleg lép hatályba. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, a forgalmazó, beszállító általi (esetleges készlethiány, gazdasági események utáni) áremelés, vagy különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben a javított ár írásbeli közlésétől számított 3 napon belül a vásárló nem reagál, úgy azt a Szolgáltató elfogadottnak tekinti, és ennek tudatában folytatja a rendelés teljesítését.
A gyártó, kizárólagos forgalmazó által megadott adatokkal dolgozunk, a képek bizonyos esetekben illusztrációk, nem a valós termékek jellemzőit (szín, kiszerelés, méret) jelenítik meg, azoktól való eltérés lehetséges. Az esetlegesen előforduló hibákért a 17/1999. és a Ptk. szerint vállaljuk a felelősséget. A vevők elállhatnak a hibás adatokkal közölt termékek megrendelésétől, vagy csere, esetleg helyettesítő terméket kérhetnek.
A Szolgáltató bármilyen akvárium megrendelése esetén 50% foglaló összegéről küld díjbekérőt telefonon történt megbeszélés után, amely visszalépés esetén nem jár vissza a vásárló részére.

3.4. A megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely fontos mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a webáruháztól.)A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt, és a rendelést 2 munkanapon belül lemondó vásárlók következő rendelését csak előre utalással fogadja el a továbbiakban.

A legkésőbb 13:00 óráig leadott megrendelés akár már másnap átadásra kerülhet a futárszolgálatnak, vagy személyesen is átvehető lehet.

A Szolgáltató ugyancsak nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. beszállítói, gyártói készlethiány) nem tudja teljesíteni, mivel készletet nem tart az áruházban található termékekből, és pontos tájékoztatást nem kap a beszállítóktól, forgalmazóktól.  Ilyen esetekben az esetlegesen értesítés nélküli, előre kifizetett ellenértéket az elállás írásban (email, levél) történt közlésétől számított 30 napon belül a visszautalás költségét (utalási ktg+tranzakciós díj, minimum 300 Ft) levonva visszautalja a vevő részére, és elállhat a vásárlás teljesítésétől. Az elállásról részletesen az "elállási jog" oldalon tájékozódhat. A termékek mellett feltüntetett szállítási idő (pl:. 1-4 munkanap) a termék beérkezését, beszállítását követő munkanapok száma. A visszautalás időtartamába a hétvégék és ünnepnapok nem számítanak, de mindent megteszünk a mihamarabbi visszautalás teljesítésére. A vásárlás során választott extra fizetési módok (pl.bankkártyás fizetés) összege a visszautaláskor levonódik, hiszen nem tartozik a megvett termék árába. Amennyiben a beszerzés meghaladja a feltüntetett intervallumot, csak a beérkezést megelőző sikeres egyeztetés után adjuk fel a csomagot. Amennyiben a vásárló nem mondja le a később beszerzett, áremelkedett terméket a feladást megelőzően, és a szolgáltató egyeztetés nélkül kiküldi (3.14 pont ) úgy az át nem vett csomagra vonatkozó szabályok lépnek érvénybe. A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlótól az internetes webshopba érkező megbízást akár indoklás nélkül visszautasítsa.

3.5. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.6.1 Szolgáltató az Ügyfél telefonon tett nyilatkozatára (telefonon leadott megrendelés) felelősséget nem vállal annak pontos teljesítésére, mivel nem rögzített a beszélgetés. Ebben az esetben az Ügyfél vállalja a teljes felelősséget az esetleges félreértések miatti problémákra.  Amennyiben a Szolgáltató a telefonon leadott megrendelést rögzíteni tudja a rendszerében ( regisztráció nélküli rendelés leadás webfelületen keresztül), szerepel a "telefonos megrendelés" a megjegyzés rovatban, így a visszaigazolással a szerződés létrejön, amelynek tartalma ugyanúgy kötelezően érvényes mindkét fél részére.

3.7 Szolgáltató nem küld 30kg-nál nagyobb összsúlyú macskaalmot, kivételt képez a Megrendelővel történt megbeszélés utáni egyedi elbírálás.

3.8 Szolgáltató 2018. december 01 után leadott, bruttó 3.000 Ft alatti rendeléseknél egységes, 1550 Ft-os szállítási költséget vezet be. A webáruházban kapható "támogatás" (pl macskaalom) a számla végösszegébe nem számít bele, az értékhatárt nem növeli. Mivel az automatikus árösszesítőből ezt nem lehet kivenni, ezért a rendelés után figyelmeztetjük rá azokat az ügyfeleinket, akik a vásárlási feltételekkel nincsenek tisztában, és ennek tudtatában elállhatnak a vásárlástól.

3.9 A megrendelt, visszaigazolt, kiszállított termék átvételének megtagadása esetén a Szolgáltató jogosult az esetleges Önhöz történő kiszállítás adott termékre eső részének költségeit Önre terhelni. Az átvételt követő visszaküldés költségei a megrendelőt terhelik a hatályos jogszabályok alapján. Amennyiben az elállás az Ön részéről a megrendelt áru kapcsán felmerülő minőségi probléma miatt áll fenn, úgy természetesen a fenti költségtérítés a Szolgáltatót nem illeti meg.
3.10 A Szolgáltató az időben fel nem mondott, kiküldött, de át nem vett megrendelés költségéről 3000 Ft értékű díjbekérőt, fizetési meghagyást küld, sikertelenség esetén átadja annak végrehajtását jogosult szervnek.
3.11 A rendelést felmondani csak írásban lehetséges a rendelés feladását megelőzően, a rendelésben közölt e-mail címről, és a Szolgáltató visszajelzése által kerül lezárt, törölt állapotba.
3.12
Amennyiben a megrendelése óta eltelt 10 munkanap és a személyes átvételre megjelölt rendelést nem veszi át, rendszerünkből törlődik. Amennyiben még mindig szüksége van rá, kérjük rendelje meg újra. Amennyiben a második rendelést sem veszi át 10 munkanapon belül, úgy ismét töröljük rendelését, és a továbbiakban nem áll módunkban kiszolgálni.
3.13 A folyamatos árváltozásokról értesítjük a vásárlót, amennyiben a kiküldött értesítőre a vásárló nem reagál 3 naptári napon belül, úgy azt elfogadottnak tekintjük.

 

 

 

4. Fizetési feltételek

A vásárló a vásárlás során maga választja ki a fizetés módját (előre fizetés, utánvételes fizetés, amit a rendelés feladását (számlázást) megelőző pillanatig írásban vagy szóban megváltoztathatja a "bankkártyás fizetés az oldalon" kivételével.

 

Törvényi hivatkozások:

Adatkezelés: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
 
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
 
Jótállás 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
 
Szerzői jogok 1999. évi LXXVI. törvény
 
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK); 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

 

 

Tisztelt Vásárlónk, kedves Gazdik!

 

 

A folyamatos gazdasági problémák miatti rengeteg árváltozásról minden megrendelőnket tájékoztatni kell írásban vagy telefonon, ez jelentős többletmunkát ró ránk, és hátráltatja a beszerzést, valamint a kiküldést. Kérjük türelmüket, de közel 9000 terméket és 6000 vásárló rendelését egyenként kell napi szinten átnézni, nem kapunk a beszállítóktól árlistákat, értesítéseket.

 

Világméretű probléma az alapanyag hiány, kérjük ha pár napon belül

nem kapja meg tőlünk rendelését,

kérjük keressen bennünket elérhetőségeinken, ezzel is gyorsítva munkánkat.

Sajnos a folyamatos áremelések is lassítanak bennünket,

de szeretnénk segíteni Önt és kedvencét a spórolásban.

Személyes átvételkor nincs üzemanyag felár a rendelésekben.

Válassza a "személyes átvétel" szállítási módot vásárláskor.

Jó egészséget és sok együtt töltött percet kívánunk.

 

 
 



Az eledelporta csapata

 

#együttlegyőzzük

 

Jó egészséget kívánunk

Az eledelporta csapata, és 12 cicája